Lite blandad kompott

                           Siv's 80 års kalas
 
          Ludde och jag ligger och tittar på God morgon
          tv......ja jag tittar och han ligger med ryggen
          mot tv:n och snarkar....våra mysiga lediga
          mornar ser ut så här...............
 
 
                 Om tre månader är vi här i Italien......det
                 kan man knappast tro när man tittar ut
                 genom fönstret i dag......men i dag om
                 tre månader gör lilla Ella sin första flyg-
                 tur.......oj vad roligt det ska bli............
 
            Magnus Anna och Ludde hemma på
            kökssoffan............
 
                      Farbror Erik och lilla Ella
 
       Här står pärlan i sin vinterförvaring....men
       nu är det inte många dagar kvar........sedan
       får vi se hur påsk vädret blir......men jag är
       ledig så det skulle vara kul att kunna ligga
       ute några nätter.....om det inte blir för mycket
       snö och 20 grader kallt........nu blir det en
       Ludde promenad och curling på Tv:n.....A......
        
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Mysiga bilder som vanligt!
Vi håller tummarna för påskvädret.

Tack för samtalet! Kram <3

2013-03-19 @ 14:34:14
Postat av: Anita

Ja efter en promenad så tror jag att det gäller att hålla både tummar och stortår....för Påskvädret....Tack själv för pratstunden...Kram

2013-03-19 @ 14:44:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0