Siesta

 
           Oj vad lätt det var att ta efter Syd-
           länningarnas beteende när det gäller
           siestan.......här stänger allt mellan kl
           13.00- 16.00......då är allt stängt och
            det är körförbud på campingen mellan
            kl 12.00-15.00........då är det bara att
            sjunka ner i en solstol och sluta ögonen,
            jag och Ludde har absolut inga problem
            med det.....det är värre med Lars som
            snart har läst ut sin andra bok sedan vi
            kom hit........Nu blir det till att skåla lite
            med födelsedagsbarnet..........A.............
        

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt ni har det. Hos oss är allt bra. Hälsa o gratta kusinen.

2013-06-28 @ 21:52:05
Postat av: Mariana

Tänk att det nästan är ordination på att vila & slappa! Suveränt gött!
Kram <3

2013-06-29 @ 07:29:54
Postat av: Anita

Hej Eva....ja vi njuter verkligen...kusinen hälsar tillbaka och tackar...ha det bra..

2013-06-29 @ 11:12:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Ja du Mariana...jag tror jag tar siesta när jag kommer hem också....hoppas att allt är bra med dig..Kramen..

2013-06-29 @ 11:14:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0