Packar

 
              Packa smart...jojo.......Här måste jag smygpacka
              i dag......Goe blir oxtokig om han ser allt jag ska
              ha  med mig på semestern......visst finns det tvätt-
              maskiner på campingen......men vem vill stå där och
              tvätta på semestern....inte jag.....ryggeländet är som
              den är ......den låser sig och då måste jag lägga mig
              och räta ut den, det får jag göra flera gånger / dag,
              värst är det på e.m - kvällen.....som tur är kan jag
              fälla ner min stol i husbilen så att jag kan ligga ner,
              bättre det än att skumpa runt där bak i sängen när
              Goe kör......Nu blir det mera att packa.......A...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0