Brandövning

 
             Brandövning på Linden....vi har
             haft teori från kl 13.00 med fika vid
             kl 14.00 och vid kl 15.00 blev det
             praktiska övningar.....här släcker jag
             elden snabbt och effektivt................
 
 
        Jag blev nog godkänd tror jag av "läraren"
        sedan var det en övning till, men den av-
        stod jag ifrån......jag hade suttit stilla i 2 tim
        och det kändes i ryggen....vi skulle "släcka"
        en människa som låg på marken och den
        böjningen klarade jag inte av, med en ond
        rygg.......Sedan åkte Ludde och jag in och
        hämtade Goe........vi mötte upp Erik och
        Jessica vid nya Netto och handlade, innan
        vi åkte hem till Erik och Jessica.....de har
        gjort så fint i lägenheten...när vi gick så
        skulle de upp på vinden och leta efter sin
        pass....och jag hoppas verkligen att de
        hittade passen, annars blir det krångligt
        att åka till Italien om två veckor.....nu blir
        det att räta ut ryggen i sängen......A........
 
          

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad duktig Du är...! :)
Fast det var ju ingen nyhet.

Kram <3

2013-06-05 @ 23:05:11
Postat av: Anita

Haha.....släcka var inte det svåraste....utan det var att sitta stilla i 2 timmar och lyssna...kram..

2013-06-06 @ 13:01:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Lika duktig som alltid:).
Kram Madde <3

2013-06-06 @ 15:12:58
Postat av: Anita

Haha...Fina Madde....kram...

2013-06-09 @ 14:30:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0