6 Juni....

  
                 Kräftor på upptining, vi måste försöka
                 tömma frysen i garaget innan vi drar till
                 Italien.......den frysen innehåller bara
                 okokta lingon och kräftor.....och lingon
                 har jag nyss kokat....fick ju 4 kg utav
                 Lasse, så lingon måste jag nog fråga någon
                 om de kan tänka sig låna ut någon frys-
                 hylla åt mig.....det är varmt i dag, jag tog
                 ett dopp i tunnan sedan låg jag en stund i
                 solstolen, men det var för varmt tyckte jag....
                 Jag har tvättad mattor och filtar till husbilen
                 så nu håller vi så smått att packa för semestern,
                 Goe håller just nu på att tvätta den utvändigt....
                 Nu blir det grillad fläskfile' och ett glas rött....A.......

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt vännen....
Ta ett glas rött för mig med<3
De där kräftorna såg riktigt smaskiga ut dom med:).
Härlig värme...det håller jag helt med om.
Ha en mysig dag & kväll & bamsekram på dig<3

2013-06-06 @ 15:11:00
Postat av: Anita

Hej Madde.....ja det var gott med kräftorna..hoppas att du haft en bra helg.......kramar till dig...

2013-06-09 @ 14:29:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0