Vi skålar för Erik...kl 13.48...

 
                 Klockan två firade vi att Erik föddes för 25 år
                 sedan.......och vi firade med jordgubbar, grädde
                 och mousserat vin i glasen...Grattis igen Erik....
 
 
           Ja ett dopp blev det i dag......men inte kan
           man  jämföra med vattnet i Italien, men om
           jag säger så här, det var Nordiskt svalt och
           skönt..........................
 
 
           Och när jag väl kommer i ...ja då ligger jag
           där och njuter av det 16 gradiga vattnet....
           det är jag det .....jag gillar ju vatten..........
 
 
                      Piren i Grossenbrode..........A.......................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är allt Badbruden nummer ETT!!!

Kram <3

2013-07-06 @ 23:17:54
Postat av: Anita

Hej Mariana.....ja du det är såå skönt när man kommer i böljan den blå....Kramen

2013-07-07 @ 08:01:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0