SVERIGE....SVERIGE...

 
               Vem är det som packar och donar när vi
               ska åka från Grossenbrode......jo jag.....
               Goe gubben och goe Ludde tar det lugnt
               som vanligt.......vi har gått om tid.....låter
               det.....jaja...........
 
 
           nu står vi på en gratis ställplats i Trelleborg och
           Goe Gubben har dragit iväg till ICA Maxi för att
           köpa räksallad som vi blev sugna på ................
 
 
                     Och så får jag snart träffa denna goa tös.....A.......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkomna att åter trampa Svensk mark!!
Visst är det gött när man kan titta i backspegeln & konstatera att allt gått bra.. se till så att det håller ända hem!

Förstår att det drar i "Farmortarmen"!

Kram <3

2013-07-07 @ 21:45:41
Postat av: Mariana

Nämen... nu när Du kom till Sverige, då blev jag anonym!
// Mariana

2013-07-07 @ 21:47:24
Postat av: Anita

Haha....ja du får ju inte vara anonym här inne hos mg....ja det är så skönt att det gått bra och jag ska tala om att nu har jag riktig hemlängtan ska bli såå roligt att få träffa Lilla Ella och hennes föräldrar till helgen...Kramen....

2013-07-09 @ 08:15:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0