Sista kvällen i Grossenbrode

 
            Ja då blev det en bit mat i en sådan här korg då
            Lars tog Wienerschnitzel och själv tog jag en bit fisk
            och salta potatis? de smakade mest citron tyckte
            jag, men gott var det..........................................
 
             Cigarett automater hänger det väldigt ofta
             på väggarna här........
 
 
          En tur på piren blev det också, här ute under-
          höll ett par killar på vatten scooter oss, oj vad
          det gick undan..........
 
 
            Så tittade vi på den fina solnedgången innan
            det var dags att gå hem och knyta sig.........
 
            I dag blir det att handla lite innan vi tar färjan
            över till Danmark och Öresundsbron hem till
            Sverige igen, och det första Lars ska göra när
            han kommer hem till Sverige igen är att köpa
            ägg så att han kan få ett 3 min ägg, nu har vi
            ätit 7 min i nästan tre veckor och det blir man
            lite trött på......Ha det gott så hörs vi på nästa
            ställe.... var det nu kan vara........A...................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en lycklig & fin resa hemåt!

Kram <3

2013-07-07 @ 09:32:56
Postat av: Anita

Tack snälla Mariana .....nu trampar vi åter svensk mark och det har gått bra så här långt...Kramen...

2013-07-07 @ 19:04:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0