Sista helgsemestern

 
               Då har vi laddat om i blomlådorna.....vi brukar
               få göra det vid den här tiden när penseerna tar
               slut mitt i sommaren...............
 
 
             Jag har köpt en tavla till en av sönerna....fin...
 
 
           I morgon eftermiddag kommer Annsophie och Lasse
           hit.....då ska vi ha en sol och pool dag med lite gott att
           äta och dricka för på måndag börjar Goe att jobba efter
           fem veckors semester och jag börjar på onsdag natt....
           Nu får ni har en bra fredagskväll................A................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt fin helg, goa Anita!

Tänker att det är tur att Ni är hemma när man läser om så många husbilsolyckor!

Fin tavla.. var den lika dyr som den i Mullhyttan??

Kram <3

2013-07-20 @ 21:51:30
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana...tänk att jag får ett så gott skratt varje gång av dig.....ja det är såå skönt att vara hemma igen...Du... tavlan kostade 150 kronor mera än den i Mullhyttan....Tack för ett gott skratt.....Kramen <3<3

2013-07-21 @ 00:13:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0