Så gick det med den solningen

 
           Ja då var det sista semesterdagen och solen sken
           från en klarblå himmel.......i dag skulle jag ligga hela
           dagen ute i en solstol och doppa mig när jag blev för
           varm tänkte jag.........jag smorde in mig med cocos
           olja så det doftade cocos kakor  ända bort till Haga-
           gatan....men jag hade nog bara legat en 1/2 timma
           när solen gick i moln.....och där är den ännu..........
 
 
 
 
             Sedan öppnade sig himmelen och det kom en
             riktig regnskur...men jag tycker det ljusnar lite
             på himmelen så till kvällen kan det nog bli ett
             dopp i tunnan igen.......... 
 
 
           Vad passar bättre en regnig dag om inte lite
           goda kroppkakor med grädde, smör och god
           hemlagad lingonsylt............A..........................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaha, så det var Du som skickade regnet!!!
Skulle även hälsa från Madde & tacka.. :)

Jag tror nog att Du känner Dej nöjd med Din
långa fina semester.

Kram <3

2013-07-23 @ 15:50:57
Postat av: Anita

Varsågod för regnet...det är lika bra att han där uppe är rättvis så vi får lite till mans...ja jag kan inte klaga för vädret på semestern har varit helt okey...kramen..

2013-07-23 @ 17:03:06
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anonym

Då hade vi tur igår, när vi var i Fjugesta. Fast jag längtar efter regn så gräset blir grönt igen.Ha det bra o hälsa.

2013-07-23 @ 22:01:01
Postat av: Anita

Ja Eva vilken tur ni hade att det var sol när ni besökte Fjugesta.....det kommer så häftigt så det gör knappast någon nytta....det rinner bara undan..Ha det gott....

2013-07-24 @ 09:39:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0