Onsdag

 
            ja då var det kväll efter två jobbarnätter, och
            i morse var jag så trött att det bara snurrade
            i huvudet på mig.......och dåligt har jag sovit,
            men i natt får jag ligga i min egen säng och
            så är jag långledig i 14 dagar och ska inte
            jobba några extra nätter nästa vecka så det
            känns skönt.......I eftermiddags tog vi bilen
            och åkte till Hampetorp för att kolla in
            campingen och jag var ju tvungen att gå
            i vattnet och kolla temperaturen..22,8
            grader helt ok......dit åker vi till helgen....
 
 
     På söndag innan vi åker hem blir det nog en sväng
     över till Vinön........A.................................................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Grattis till att Du struntade i extranätterna!

Nu får Ni ha en toppenhelg!

Kram <3

2013-07-31 @ 23:10:25
Postat av: Anita

Ja Mariana...egentligen vill jag inte jobba extra så det känns rätt skönt...Ha en bra helg du också ...Kram <3

2013-08-01 @ 16:09:24
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0