Fredag 26/7

 
                 Fredagkväll och ett glas vin på kanten till
                 ett dopp i det 25 gradiga vattnet i tunnan . Sol-
                 skenet på baksidan värmde gott kl 19.00.....
 
 
 
             Nu har jag gjort mina två jobbarnätter med
             Syrran Irene, hon har också gjort sina två
             första nätter efter semestern......jag kände
             mig lite som en nybörjare de första timmarna
             men sedan flöt det på rätt bra tycker jag......
             jag var så pigg och rask att jag erbjöd mig
             jobba två extra nätter på min långledighet...
 
             Ha en bra helg alla glada........A.................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Skååål "Ärtiga Märta"!!

Kram <3

2013-07-26 @ 23:12:17
Postat av: Anita

Haha....skål själv fina Mariana..Kram <3

2013-07-27 @ 00:06:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0