Ella i Hjo

 
              Ja då är det en stolt farmor med Ella på
               semester i Hjo.............
 
 
               Här äts det frukost........
 
 
                          Fina älskade Ella..........
 
 
             Ella och Farfar leker............
 
 
            Morotspure är lite si så där tycker Ella......
 
 
          Ludde måste ju också vara med och få pussa
          på lilla Ella...så klart......
 
 
             Skönt att få ligga och mysa i gröngräset.....
 
 
             Där har hon blicken inställd på Pappas snus-
             dosa...........men nu är det sovdags både för
             Ella och oss andra......så god natt och sov gott....A.....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej fina Anita!

Verkligen underbara bilder!

Sug åt Dej allt vad Du kan av Farmorkänslan.

Kram <3

2013-07-15 @ 23:21:12
Postat av: Anita

Hej fina Mariana......jag njuter i fulla drag...så himla roligt att få rå om dom några dagar....Kramen...

2013-07-15 @ 23:42:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Å vilken härlig. gullig liten Ella ni har.Blir så bebissjuk, men vi fick en liten Melker 9/7 i släkten på Kennets sida som jag ska snusa på på torsd. Ha det gott i Hjo.

2013-07-16 @ 22:01:24
Postat av: Anita

Hej Eva...ja hon är så fin lilla Ella och jag har lite dåligt samvete för att du inte fick träffa henne denna gången, men jag hoppas att du hälsar på hos oss när du kommer till Närke och då ska du få träffa henne....Grattis till lilla Melker...så mysigt med bebisar.....Ha det gott...

2013-07-16 @ 22:09:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Hej. Jag kommer några dagar i aug till Petra. Hoppas vi kan ses då. Det är ju alltid svårt att få till det. Hälsa så gott.

2013-07-17 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0