Namnsdagar

 
             Då har man gjort en jobbarnatt, bara en
             kvar sedan är jag långledig till nästa helg..
 
             Sitter och tittar när Ella har sina namns-
             dagar och det blir tätt med uppvaktningen
             måste jag säga.......Hon föddes den 13/1,
             och ska heta......Ella namnsdag den 19/2
             Maria namnsdag den 28/2, och Karla
             namnsdag den 28/1......mycket blir det i
             januari och februari.........Nu blir det lite
             frulle sedan ska jag planera lite inför
             vår semesterresa till Italien......Goe, jag
             och Ludde åker husbil, och tänker stanna
             våra 4-5 veckor....sedan tänkte jag att
             pojkarna med respektive ska få komma ner
             i midsommarveckan.....så det ska ordnas
             med flyg och boende för dom.....bara en
             barnbilsstol att hyra är lika dyr som att
             hyra bilen en vecka....så är det någon som
             har en bilstol att låna ut eller sälja till mig
             så säg gärna till, för den kan vi ta med oss
             i husbilen ner.........Ha en bra måndag.....A.....

Kommentarer
Postat av: Eva.

Vi hyrde bilstol på Babyproffsen innan vi köpte en egen till våra barnbarn. Kolla det.Kul o planera semestern. Ha det bra.

2013-01-21 @ 21:20:19
Postat av: Anita

Hej Eva.....jaha, jag visste inte att man kunde hyra barnbilsstolar...men vad bra det ska jag kolla upp, tack för tipset....ha det bra.....

2013-01-22 @ 13:59:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0