Middag

 
            Godförmiddag i snögloppet........i dag blir
            Robertssons LCHF falukorv till middag...
            Sedan blir det en promenad med Ludde,
            och han trivs ju när det snöar, annars vet
            jag inte om det blir en tur med roddmaskin
            igår kunde jag ju knappast gå men det kan
            jag i dag, och i morgon går jag på min jobbar-
            helg, det känns bra att gå till jobbet när man
            har så himla bra och förstående chefer som
            jag har.....nu går vi mot våren och ett nytt
            barnbarn kommer.....så nu är det mycket
            positivt......och jag är jätteglad........A.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0