Ljusare

 
                                 GOD FÖRMIDDAG......
 
                OJ vad jag sov länge i dag....Goe ringde
                och väckte mig kl.09.40......men jag låg
                vaken mellan 04-05 i natt.....men nu ser
                man ljuset.....nu har vi börjat färden mot
                ljusare tider....snart är det badbart..........
                I dag ska jag försöka återta mitt liv som
                det var innan jul frossan satte in..........
                kl. 11.35 sätter jag mig på roddmaskinern
                och kör medam jag tittar på Hem till gården
                men nu är det dags för lite frukost........A......

Kommentarer
Postat av: Mariana

Positiva, underbara Du!!
Kram <3

2013-01-08 @ 13:18:19
Postat av: Anita

Hej Mariana.....Hoppas att du har det bra...Kram

2013-01-08 @ 21:51:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0