Ledig

 
              Ja då var Julen slut för denna gång,
              i kväll har vi plockat bort alla julsaker,
              adventsljusstakar och julgranen....lite
              är faktiskt kvar, mina röda porslins-
              äpplen, mina fina fåglar som jag fått
              av Mariana och som jag är väldigt
              glad för,och en fin amaryllis som jag
              har fått utav svärmor, och ett fint röd-
              randigt ljus.......Jag har nu gått av efter
              ett två nätters pass......sov halva
              måndagen-jobbade natten-sov hela
              tisdagen-jobbade natten-sov till kl 14.00
              och nu sitter jag här kl 01.30.....och är
              rätt pigg....sover säkert till kl.11.00 i
              morgon...allt för att kompensera mitt
              nattjobb....och så ska vi börja jobba
              kvällar också....hoppas att de räknar
              med att jobbar man ett två nätterspass
              så går det åt fyra dygn till det.....men
              facket tror nog att vi "bara" jobbar två
              nätter.......och när vi jobbar en tre-
              nätters helg så kan ni ju förstå hur
              mycket ledighet vi nattare har..........
              Jag förstår att min Goe Gubbe är
              förbannad och vill att jag ska gå ur
              facket.......och så blir det nog......A....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hmm... jag håller med Goe...
Säger inget mer... ännu!
Hoppas att vi träffas snart!

Jag har ju en grej till, som jag köpt åt Dej.
En röd! Konstigt va??

Kul att Du tycker om fåglarna. Dom är ju jättefina, annars hade jag inte köpt dom åt Dej.
Det finaste åt den finaste.. kram <3

2013-01-03 @ 22:58:57
Postat av: Anita

Hej Mariana....Haha du är för goo inte behöver du köpa något åt mig, det räcker gott med de fina fåglarna jag fick....jag tycker de är jättefina.....klart att vi måste träffas snart...Kram...

2013-01-04 @ 00:56:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0