fredag 11/1

 
                Tyvärr denna helgen är jag upp-
                tagen med att jobba.....så då blir
                det inget annat gjort......jag ska
                nu jobba två nätter med fina Anna
                kul.........Jag tog en promenad med
                Ludde och tänkte för en gång
                skull gå ner på samhället....men
                det kom en gammal man med en
                stor svart hund som gjorde ut-
                fall mot Ludde......gubbkraken kunde
                knappast hålla sin hund.....och hunden
                skällde och visade tänderna för Ludde,
                och gubben skällde på sin hund....ja
                Ludde vart lite rädd så vi tog en annan
                väg.......men det bar sig inte bättre
                än att när vi är på hemväg ser jag
                gubben och hunden på långt håll,
                men då drog jag in på en gård och
                via ett plank kom vi ut på en annan
                väg.......hoppas nu ingen var hemma
                i huset och såg oss smyga omkring....
                så nu blir det att vila både för Ludde
               och mig.....Ha en bra fredagskväll....A.....
                

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha ha ha jag kan riktigt se er smyga omkring där.
Men det där är himla träligt faktiskt.Jag kommer allt ihåg hur det var när man skulle ut med hundarna i fjugesta och det kom nån sån där trälig hund som ägarna inte riktigt hade koll på....
Här i Hulvik är det lite lugnare på den fronten.
Kraaam

2013-01-15 @ 08:23:59
Postat av: Anita

Hej Madde....Ja jäklar vad vi smög...visst är det skönt att bo på landet....där är det bara att kolla upp busstiderna så inte jycken kliver på..haha...eller hur

2013-01-15 @ 08:29:37
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Ha ha ha ja eller hur;).
Kraam<3

2013-01-16 @ 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0