Ella

 
             Närkeslätten när den är som bäst
 
 
            Mamma Anna och dotter Ella.....
            Så fint kort tycker jag.....Kärlek...
 
 
           När hon satt hos farfar så pekade hon
           finger....men en stolt farfar är det......
 
 
            Trött blir man på all uppståndelsen.....
 
 
            Men för det mesta tar hon det med ro....
 
 
              Vaken är jag ibland..........fina Ella......
 
 
             Gott med lite mys.....i alla fall för Farmor.....A....

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilka härliga bilder. Tack för att du delar med dej Av lilla Ella till oss.

2013-01-19 @ 21:19:16
Postat av: Anita

Hej Eva....klart att jag delar med mig av livets efterrätt....jag tycker det är roligt att du är inne och läser bloggen...Ha det gott..

2013-01-19 @ 21:47:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anonym

Instämmer med Eva... vilka härliga bilder!!
Ett riktigt litet charmtroll ser det ut som.

Kram <3

2013-01-19 @ 22:07:14
Postat av: Mariana

Ojdå, jag blev visst anonym helt plötsligt.
Kram Mariana

2013-01-19 @ 22:08:38
Postat av: Anita

Haha...Mariana....Du om någon är ju inte anonym...men det är klart att jag delar med mig av det käraste vi har...det blir ju roligt när hon är tonårig och vi sitter och tittar på bilderna..kram på dig..:)

2013-01-19 @ 22:17:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0