Div Mat

 
             Daniel's pastatallrik.........
 
 
                  Jag gjorde en potatisrulle som jag fyllde
                  med knaperstekt bacon ost och persilja
                  sedan är det bara att rulla ihop och äta...
 
 
          Till potatisrullen blev det en bit inkokt lax
          kall sås och gröna ärtor....
 
 
         En matlåda med sweet and souer som jag
         gjorde med fläskkött.....den tar jag med till
         Magnus och Anna i dag...ris får de koka
         själva..........
 
 
           Själva åt vi fläskstek med sallad gele och
           god sås.......
 
 
         Magnus ska göra plankstek så han ville
         låna ett par plankor.....nu är de inoljade
         och klara att ta med in till stan idag......
 
 
              Daniel har varit på Hjälmaren och
              fiskat abborre och här rensas de
 
 
 
             Många blev det......men vi ska dela med
             oss till svärmor och så ska vi äta till
             lunch också i dag..........
 
 
             Vi prov stekte och smakade i går
             kväll och de var jättegoda...........
             I eftermiddag blir det födelsedags
             kalas för Jessica i Erik och hennes
             nya lägenhet i stan och så blir det
             Ella mys också.....hon "fyller" två
             veckor i dag........A.....................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Mys & njut!! Kram <3

2013-01-27 @ 12:15:08
Postat av: Anita

Ja du Mariana....det gör jag hela tiden..Kram..<3

2013-01-27 @ 22:08:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Så mycket mat....mysigt mysigt:)
Kraam Madde <3

2013-01-31 @ 17:38:21
Postat av: Anita

Ja Madde mycket mat blev det...Kram..

2013-01-31 @ 19:04:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0