-19.5

              
                GodMorgon alla Glada.....
 
          Jäklar vad kallt det är...nu sitter
          jag vid köksbordet och tittar ut,
          och jag måste hålla med om att
          det ser väldigt fint ut....men det
          är alldeles för kallt....och jag är
          tvungen att ge mig ut i kylan för
          att rasta djuret...fy sjutton.....jag
          tog en rövare och försökte släppa
          ut honom på baksidan av träd-
          gården.....men han stod i kuvösen
          och bara tittade på mig....ja nu är
          jag långledig....och det ska bli skönt
          vi har mycket nu på jobbet, det blir
          att åka kors och tvärs i kommunen
          om nätterna och är det då som i natt
          drygt 19 grader kallt....så får man
          knappast upp värmen i bilen..........
          Jag har legat under dubbla täcken
          jag tog Goes också i dag.....men
          så vaknade jag med huvudvärk och
          täppt i bihålorna....det är nog en liten
          förkylning på "g".....så då är det skönt
          att vara hemma och kurera sig...eller
          håller jag på att bli allergisk mot Goe
          eftersom jag tog hans täcke också....
          ja vi får se vad det blir......nu måste
          jag i allafall ut i kölda....Ha det gott....A....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0