Söndag med Ella <3

 
                            GodMiddag.........
 
           Efter 2.a jobbarnatten drog vi in till stan
           för att träffa fina Ella och få lite farmor-
           mys.........det lever jag på en hel vecka
 
 
            Oj vad hon har utvecklas på en vecka
            hon är mulligare och med mera nu...
            Hon är nu 6 veckor och är lika stor
            som Magnus var när han föddes....
 
 
                Jodå han var med för att hälsa...Goe Ludde
 
 
                Oj vad hon är fin.......lilla skruttan....
                det känns så skönt i Farmors-
                hjärtat att få kramas lite med henne..
 
 
                  Farmors Hjärta.......<3
 
 
                  Pappa och Ella mys.......
 
 
                Mamma och Ella blick......mysigt....
 
 
                        Far och son........
 
 
              En stolt Farmor som har fått sin
              veckodos av barnbarnet...fina Ella.....A.......
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilka jättefina bilder!
Kram <3

2013-02-24 @ 22:40:01
Postat av: Anita

Tack Mariana....hmm....med sådana stylister kan det ju inte bli annat kram

2013-02-25 @ 00:16:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Så himla söt, lilla Ella o vilken lycklig farmor.

2013-02-25 @ 11:11:00
Postat av: Anita

Hej Eva.....Ja tänk vad en liten nya människa kan göra en så lycklig....

2013-02-25 @ 12:58:25
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anonym

Så söt hon är lilla Ella.Jag blir varm inombords när jag ser er båda,nu fick jag akut längtan efter mina båda skruttungar,jag får nog ta en sväng i morgon och få mormorshjärtat mättat av de båda trots att jag träffat dem idag.Kram på dig Farmor.AQ

2013-02-25 @ 23:36:53
Postat av: Anita

Hej Anette...Ja visst är de fina barnbarnen....man blir aldrig "mätt" utan kan träffa dom hur mycket som helst...Ha det gott...Kram...

2013-02-26 @ 11:19:38
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0