Semlor

 
      Ja .....nu är det Semledags....och det tycker
     jag inte om......fy för Semlor.....jag gillar inte
     en  torr rund bulle med söt äcklig mandel-
     massa och på toppen grädde....fy vad
     äckligt......Goe får en semla på jobbet
     varje år och sedan är han nöjd......tre av
     våra pojkar gillar inte heller semlor och
     det känns bra tycker jag..........så därför
     går semledagen spårlöst förbi här hemma
     Vi har haft ett kort besök av Erik i kväll.......
     och så ringde Magnus och talade om en
     nyhet......men den pojken har ju huvudet
     på skaft........så jag är inte ett dugg orolig
     Men efter två jobbar nätter är det nu sängen
     som gäller..........A.........................................
     .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0