Planering på hög nivå...

 
                                  Godmorgon..........
 
                 Det här är ett hus som ligger i GrossenBrode
                 där ska vi stå på en ställplats i Juni när vi ska
                 ut på vår semestertripp till Italien.......Goe
                 har nu lagt ut rutten.......han tittar på kartan
                 och jag tittar på bilder i datorn.............och
                 till norra Tyskland ska vi ta oss första dagen,
                 jag går av jobbet på morgonen så jag sover
                 i husbilen...och ni må tro att det går fort att
                 komma till Skåne när man gör så...........
 
                I går e.m var jag med Tarja till Vintrosa för
                ett besök hos Tant Grön.....och så åt vi pann-
                kakor på Cafe' Gräddelin.....en trevlig e.m...
 
                Jag ska häva mig i väg till systemet i dag
                 för jag har blivit strängeligen förbjuden att
                 öppna Goes vinkyl och hämta en flaska vitt
                 vin......för vi ska äta fisk i e.m och till den
                 ska jag göra en såå god fisksås och i den
                 ska det vara tre dl vitt vin.......och Goe är
                 rädd om sina vita viner som han köpte
                 hos Edgard sist vi var nere i södra Tysk-
                 land...........jag ska nog gå in till blomster-
                 affären och köpa mig en bukett av något
                 slag så Goe har något vackert att titta på
                 nu när jag ska jobba i helgen............om
                 jag får tid och lust så lägger jag ut receptet
                 på fisksåsen lite senare.....och ni måste
                 prova att göra den för den är så himla god....
                 Ha en bra Torsdag.......A................................
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Den såsen ska jag prova!

Ha en bra dag och jobbarhelg!
Kram <3

2013-02-21 @ 09:57:22
Postat av: Anita

Ja gör det Mariana för det är himla god till fisk...Tack jag gör bara en kort helg....så den går fort.....Kram..

2013-02-21 @ 10:26:10
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0