Jobbarhelg

 
               Ja då var det dags igen med en tre
               nätters helg.....och det ska gå bra,
               hoppas vi......Jag vräkte i mig en
               hamburgertallrik......nåja jag orkade
               med knappt halva hamburgaren......
               sedan skulle jag ha grenslat rodd-
               maskinen tänkte jag, men det stannade
               vid en tanke, det blev sängen i stället,
               så jäklar dålig karaktär så det finns
               inte maken.......men skönt var det,
               men nu sitter jag här med det dåliga
               samvetet........och nu är jag nyduschad
               så nu är det helt uteslutet.....ja visst är
               det ......annars går det ju fort att ta en
               snabb dusch......nej nej nej.....nu ska
               jag slappa lite innan jag drar till jobbet..
               Ha en bra Fredagskväll.......A............
           

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra jobbarhelg i rallybilen!
Du kan gott sakna mej lite.. kram <3

2013-02-02 @ 00:50:35
Postat av: Anita

Tack Mariana....Ja det skulle vara roligt att fara runt med dig igen...Kram..:)

2013-02-02 @ 18:53:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0