Frukost

 
                        GodMorgon
            Lördag morgon och det innebär att
            jag ligger i sängen.....jag lyssnar på
            ring så spelar vi, i dag med Sverker
            Olofsson....men helt plötsligt blev jag
            sugen på hotellfrukost..........det äter
            jag varje morgon säger då Goe som
            varje morgon äter äggröra och någon
            Tysk korv......nej jag vill ha något gott
             färskt bröd, färskpressad juice, ett
             kokt ägg, marmelad och en god kopp
             kaffe.......nu blev jag riktigt hungrig så
             nu har Goe gått till konsum för att köpa
            färskt bröd.........så snart ska det bli en
            äkta hotellfrukost i det Sandströmska
            huset på Dammgatan.....Hej på Er.....A.....
 
     

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas din frukost smakade bra! Skönt att ha nära till affären, när man blir sugen. Det kan jag sakna, men man lär sej med åren.

2013-02-09 @ 15:49:33
Postat av: Anita

Ja..frukosten smakade jättebra....ja man blir lite bortskämd med att affären är öppen vilka tider som helst på dygnet....

2013-02-09 @ 22:23:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0