Farmors Fina Ella......

 
 
           I dag fick jag den äran att åka in till
           stan och gosa med fina Ella...pappa
           Magnus har nu börjat jobba efter sin
           ledighet.....och jag tänkte avlösa
           Anna lite så att hon fick ta igen sig
           ....3,5 tim fick jag bära och gosa med
          Ella.......så himla fin är hon................
 
          Jag gjorde en lasagne på band-
          spaghetti som jag tog med för att
          de inte ska behöva stå vid grytorna
          så mycket.........Sedan har jag varit
          på APT möte på jobbet...och då var
          jag ju tvungen att bjuda på Farmor-
          tårta.....en med vit choklad och
          tryffelöverdrag och hallon grädde
          den var himla god.......nu har även
           den nyblivna farfardern fått en bit
           I kväll blir det en ledig kväll och sedan
           blir det två jobbarnätter....så hoppas
           jag att lilla snuttan kommer ut till
           helgen så att hon får träffa gammel-
           farmor........Ha en bra kväll........A......
 
  

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hon är verkligen söt den lilla.
Farmor spricker väl inte av stolthet bara...
Kram <3

2013-02-05 @ 21:37:16
Postat av: Anita

Ja du Mariana...idag har det varit Ella gos i flera timmar....jag känner fortfarande hennes goda lukt i näsan.....goa fina Ella..<3 kram...

2013-02-05 @ 21:54:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Madde

Gud så söt....
Kram

2013-02-07 @ 09:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0