Träning.....

 
                 Vårt kylskåp innehåller just nu en burk
                 med surströmming, röd caviar och en
                 burk med ekologisk jordnötssmör......
 
 
                     Och en jäklar massa ägg.....Goe gubben
                     äter 2-4 ägg varje dag och jag kanske
                     äter 1-2 i veckan...........men i kväll ska
                     jag ta ett 3 minuters kokt ägg.......jag
                     körde ett 45 min hårt pass på maskinerna
                     hos sjukgymnastiken i dag....kändes rätt
                     bra när jag kom hem och fick räta ut mig
                     på sängen.......nej nu ska jag ta mig ett
                     ägg några gaffelsill bitar och en knäcke-
                     macka.......Ha en bra kväll......A...............
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0