Teknikens under.....

 
                 Teknikens under för virriga kärringar.....
                             som mig.................
 
       * ett = ljusstakar tänds i köket och stora rummet....
       * ett = släcka i kök och stora rummet.......
 
       * två = tänd på övervåningen.....
       * två = släcks på övervåningen....
 
       * tre = tänds i sovrummet...
       * tre= släcks i sovrummet
 
       * fyra = tänds i hallen....
       * fyra = släcks i hallen.....
 
       * A = tända tomtehuset och tv:n.....
       * A = släcka tomtehuset och tv:n
 
      * B= tända julgranen.....
      * B = släcka granen.......
 
        Fördelen med detta system är att jag
        behöver inte irra omkring i varje rum....
        utan jag står stilla i köket och trycker
        på samtliga knappar på en gång.....
        och blir det fel då trycker jag bara på
        knappen brevid.......A................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0