SMOOTHIE

 
                     God Morgon Fredag.......
 
          I dag blir det en "2" dag.......så därför gjorde jag
          en smoothie som innehöll jordgubbar, hallon, blå-
          bär, broccoli, spenat och fil nu på morgonen......
          I morgon är det invägning igen....varje lördag kör
          jag invägning....hittills minus 6 kg ....på söndag är
          det 6 veckor sedan jag började följa 5:2 på allvar..
          och jag måste säga att det går över förväntan....
 
         I  morgon blir det även en baddag....då ska vi elda
         tunna.......så snön och det kalla vädret kom perfekt
         I dag har jag städdag så nu är det hög tid att börja
         plocka.........A.........................................................
        
         
 
        
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0