Måndag 9/12

 
                 Då har Måndagen snart gått också......
                 min galla har levt sitt eget liv i dag...
                 illamående och krampliknande anfall,
                 men nu känns det bättre så jag hoppas
                 att det är gjort för denna gången.........
                 Lars, Daniel och jag drog iväg till Marie-
                 berg när Lars kom hem från jobbet.......
                 och då fick denna jacka följa med hem,
                 tur att den inte fanns i svart för då hade
                 jag köpt den.....men nu fanns det bara
                 denna blå och så någon grönaktig kvar
 
 
                     Malawi ciklider.................
 
 
              Min 40 kronors ljusstake är jag nöjd över.......
 
 
               Här är det ett litet barnbarn jag också är
               stolt och glad över........Erik och Jessica
               kom hem en sväng och fikade.........det
               jag också nöjd över.........Jag tror nog att
               jag håller på att piggna till....för nu är det
               positiva ord och inget gnäll längre........A.........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Nöjd & glad, precis som Du brukar vara... :)
Men gallbesvär är ett H-vete!!! :( :(

Kram <3

2013-12-09 @ 21:19:18
Postat av: Anita

Ja för det mesta är jag nöjd och glad...men vilket skit när man har ont i gallan.....men i dag tisdag mår jag bra igen....kram....

2013-12-10 @ 21:13:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0