Lingonsylt....

 
                    God Förmiddag Onsdag....
 
         I dag har jag varit uppe sedan 0530......för jag
         var så himla hungrig så jag var bara tvungen
         att gå upp.......Goe Gubben var hemma för han
         hade tid hos tandläkaren på förmiddagen, och
         så skulle Björn komma och titta i husgrunden..
         så det var bra att jag kom upp i ottan.............
 
 
             Jag har hunnit med att koka lingonsylt
             till Magnus och Anna.....fick med en tom
             burk  hem i måndags......annars har
             jag nu ätit en andra frukost...........så
             nu blir det att sätta i gång tvättmaskin
             och plocka fram strykbrädan..............
 
 
             Måste bara visa igen bilden på Ella.....<3
             hon är så himla fin.........A.........................
            
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Flitmaja!!!!!

Underbart med hemmagjord lingonsylt!

Ja, den där lilla finfina tjejen tål att visas flera gånger.

Kram <3

2013-12-04 @ 11:21:10
Postat av: Anita

Haha......jag måste väl göra något dessa 14 dagar jag är ledig från jobbet...men flitig är jag absolut inte....visst är hon fin...farmors lilla hjärta.....Kram <3

2013-12-04 @ 11:34:19
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0