Förmiddag

 
                            Fina Amaryllis blommor
 
                      Ja då var proven tagna på VC.....
                      Björn har varit här och kollat pannan......
 
           
 

            När jag var hos företagsläkaren
            och de tog ett kolesterol prov som
            var 4,8...........så nu ska jag gå till
            apoteket och köpa Betaglucare
            små havre hjärtan som jag ska
            hälla på min filmjölk till frukost...
            och hoppas att kolesterolet går
            ner.......Jag har nu kommit till den
            åldern då det är dags att se om
            sin gamla kropp........A...............
 
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0