Finaste TomteNissan

 
                                God morgon Onsdag...........
 
              Har ni sett en sötare Tomtenissa......det har
              inte jag gjort....men jag kanske är part i målet,
              ja, jag är rent av jävig tror jag.....men fin är hon
              vår lilla Ella..................
 
 
               Julhandlingen är avklarad....skönt
               vi var inne på Marieberg och det var
               inte så mycket folk så det gick bra men
               vi var där vid kl 18.00 så ruschen var över
               Sedan blev det en sväng in på IKEA och
               där serverades julbord.....och ingen kö...
 
 
                     Helt ok julbord för 99 kronor, den
                     där lilla mörkare korven brevid
                     prinskorven är ett litet Isterband,
                     som var jättegott.....jag undrar just
                     vart man kan köpa dom.................
 
 
                      Vi får nog en grön Jul i år och det är
                       ju lite tråkigt........Nu vankas det två
                       jobbarnätter och då är det rätt skönt
                       att slippa snön...Nu blir det frulle.......A.......
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jättefin Tomtenissa!!

Du har tur Du med köerna... :)

Ha bra jobbarnätter!

Kram <3

2013-12-18 @ 11:28:08
Postat av: Anita

Tack Mariana....dessa jobbarnätter brukar gå som en dans.....Kram <3

2013-12-18 @ 16:10:47
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0