En dag med Fina Ella <3

 
                1:a Advent......och 1:a december.............
 
 
               Ja då har jag fått på mitt svart/vita tyg
               på stolar och soffan.....jag blev nöjd.....
 
 
             Ella med föräldrar kommer hem.....så efter
             att vi har ätit middag ska vi festa på denna
             cheescake, som jag har gjort............
 
 
                             Ella och Farfar......
 
 
                       Ella och jag....och så min telefon som
                       är så god att bita i...........................
 
 
               Ute på Julskyltningen träffade vi på
               tomten........Ella första möte med
               denna varelse....men inte sista.......
 
 
                     Tomtehuset är på plats........
                     I morgon är det måndag igen....A.......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ujejuj, vad Du är duktig på att föreviga vad som händer i tillvaron. Jättefina bilder!

Kram <3

2013-12-02 @ 12:06:04
Postat av: Anita

Det är såå roligt att gå tillbaka och titta....för i den här åldern förstår du Mariana, så glömmer man så fort.....Kram <3

2013-12-02 @ 21:03:14
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Äsch, fina Anita... nu ska Du inte vara så`n.
Livets dessert och hjärnan är glasklar!!

Kram <3

2013-12-02 @ 21:05:30
Postat av: Anita

Haha......jo du, jag kommer ihåg efter två dagar....det jag skulle kommit ihåg för två dagar sedan......Kram <3

2013-12-02 @ 21:19:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0