Tisdag


        
           Jadå är det dags för Noramarken till helgen...
           Vi har bokat plats på campingen och åker dit
           på  torsdag.....det är egentligen min jobbar helg
           men jag hade timmar att ta ut och det fanns vik-
           arier att sätta in så det gick bra.........
 
          Jag har legat ute i en solstol en stund men det
          är inte samma känsla nu som på försommaren..
          nu var jag tvungen att gå in för jag börjar känna
          mig hungrig och lite skakis......så det blir att värma
          på lite kåldolmar och sås.......och just då ringde
          fina Mariana......men henne ska jag ringa upp i
          morgon så vi får skvallra lite......vi ska ju ut nästa
          vecka och slå klackarna i taket.........skitkul........
 
             Senare i dag blir det en Ludde promenad
             en dusch och så ett APT på jobbet.......A....
 
         

Kommentarer
Postat av: Mariana

Noramarken får det nog bli!

Och ett samtal imorron SKA det bli!

Kram <3

2013-08-27 @ 23:16:34
Postat av: Anita

Jag ser fram emot att träffa dig på Noramarken..Kram..

2013-08-28 @ 12:39:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Tack härliga Du för energikicken!!!!!! :) :)
Kram <3

2013-08-28 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0