Surströmming....

 
                 Lördag...... redan, och fredagen
                 gick i ett nafs......sov gjorde jag
                 till kl 13......och sedan la jag mig
                 16 och sov lite till......sedan var
                  jag chaufför åt Jessica och Erik
                  som skulle på kräftskiva...........
                  hämtade Erik vid 2215 för han
                  skulle upp och jobba kl 06 i
                  morse så därför låg han kvar
                  hos oss...........
 
 
            Så har vi varit en sväng till Ikea och handlat
            hyllor till Daniel och så vart det lite handling
            på Willy's innan vi drog hem och körde igång
            med kokning av mandelpotatis....och så åt
            Daniel och jag surströmmingsklämmor.....
 
 
               Ja vi åt upp allt som låg i burken......jag tyckte
               inte de var så salta som de brukar vara......men
               vi har en annan burk kvar.....vi får väl prova den
               och se hur de smakar......nej nu är det höjdhopp
               med Emma sedan blir det en lugn kväll framför
               tv:n......Ha en bra lördags kväll........A................
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana


Hej fina Anita!

Surströmming... hmmm... :(
Har ätit det EN gång för många år sedan.

Du kan vara säker på att det blir INTE surströmming när vi ska ut & fira Dej.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram <3

2013-08-17 @ 21:08:55
Postat av: Anita

Oj om du visste vad gott det var med surströmming...men bara 1 ggr/ år....så du kan vara lugn.....ingen mera surströmming i år...kram <3

2013-08-18 @ 13:38:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0