Ställplats Strängnäs och 60-års kalas

 
               Dagen började bra med skönsång och en
               flaska rosa bubbel :)
 
 
                 Sedan blev det en fika på stan.....
 
 
 
           Ett dopp blev det också så klart........
 
 
          Goe Ludde han brydde sig inte ett skvatt
          om att matte hade födelsedag....han sov
          gott i skuggan.......
 
 
           Halv sju var det bord bokat på en restaurang.....
           solen sken så skönt hela kvällen...............Fia
           och Lasse funderar på vad de ska äta...........
 
 
                Till förrätt blev det vårrullar med räkor
                och jag har aldrig ätit såå goda vår-
                rullar förut.......
 
 
                Till förrätten blev det en Singha naturligtvis
 
 
        Jag tog naturligtvis det bästa jag vet....friterade
        jätteräkor med sötsur sås........
 
 
        Resten av gänget tog ....kött...............
 
 
          Det var så mysigt att sitta där och äta och titta
          på folklivet och båtarna nere vid hamnen........
 
 
           Så gick vi hem och Lars och Lasse ordnade
           en liten drink efterätt........Gott................
 
 
           Många häsningar fick jag, och från denna lilla
           dam som fnyser så gulligt på näsan fick jag
           ett sms där det stod Grattis farmor..Kram....
           vad duktig hon är lilla snuttan......
 
           Nu är vi hemma och i morgon är det måndag
           igen..........A...................................................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken perfekt 60-årsdag verkar det som.
Långt borta från stress & jäkt.
Fast Du är ju en livsnjutare så stressen
den skiter Du nog i.

Nu är det snart min tur att fira Dej, vännen.
Vi ska bara hitta en tid som passar... :)

Kram <3

2013-08-11 @ 14:33:21
Postat av: Anita

Hej Mariana...ja jag har haft en toppen helg och inte en enda regn droppe.....ja inte stressar jag ihjäl mig direkt....ja nu måste vi snart träffas...ska bli såå kul...Kram<3

2013-08-11 @ 14:42:48
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0