Onsdag 15/8

 
             God morgon onsdag........så fort jag öppnar
             dörren ut till altan så drar Ludde ut och lägger
             sig i solen........
 
 
         Erik's tjej Jessica tappade ett örhänge när de
         var här i helgen....så därför vände jag mina hall
         mattor inne och sedan sopade jag för att se om
         jag kunde hitta det......och när jag slängde ut
         mattorna såg jag att de behövde nog en riktig
         ordentlig tvätt......sagt och gjort på med medel
         så fick det stå och dra ett tag och sedan fram
         med högtryckstvätten.............
 
 
           Nu ligger de på tork och rena blev de också...
 
 
             Köks mattan och badrumsmattan blev också
             tvättade i samma veva men de fick plats i tvätt-
             maskinen.......ja så nu kan jag säga att mitt
             höststädande är i gång.....härligt...................
 
 
         I dag ska det bli gjort....ett besök hos Anki i
         Magasinet..........och sedan blir det lite vila
         för nu ska det jobbas två nätter.....Ha en bra dag   A...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0