Måndag.....

 
     God morgon.. överbliven smörgåstårta blev det till
     frukost i dag........och tänk vad lugnt och skönt det
     är när man får äta i lugn och ro.............................
 
 
               Ett avtryck av Ella's små fötter fick jag
               av henne igår...så fint........
 
 
                Jag ska köpa en liten silverram och ställa
                brevid Lars, Ola och jag när vi var små....
 
 
           Idag är jag trött efter en intensiv helg så jag
           tänker ta upp lite kåldolmar och sås som jag
           har i frysen till middag........sen blir det nog
           lite plock...men annars får det gå på halv-
           fart i dag.........A...........................................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

... men en kväll i nästa vecka, då går det på helfart! Så då måste frun vara utvilad! :)

Kram <3

2013-08-26 @ 20:59:27
Postat av: Anita

Haha...ja du Mariana....då är det gasen i botten som gäller...ska bli så kul ..Kram....

2013-08-27 @ 10:50:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0