Ella

 
           Ja då var det klart......nu är det bara muren
           som ska på plats...och då hade ju naturligt-
           vis den utgått ur sortimenet......men efter lite
           telefonsamtal hittade vi en firma i Eskilstuna
           som hade kvar.....men om det sedan är den
           färgen som vi ska ha återstår att se....men
          bra blev det i alla fall...vi är nöjda.......
 
 
            Den här lilla skönheten har vi varit och hälsat
            på i kväll........här är hon nyvaken men så glad
            så det är en fröjd att se......och jag tror att den
            Gotländska luften gjorde henne gott...............
 
 
        Här är det lite armhävningar på "g".......................................
 
 
           Jodå hon kryper snart......så duktig är hon.....
 
 
            Jodå lite suddigt blir vissa bilder men hon
            är ju inte stilla så länge...därför blir det så
            ibland....men vad gör det.........A..................
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken solstråle!
Och så duktig!

Vem brås hon på??

Kram <3

2013-08-08 @ 21:22:20
Postat av: Eva.

Å vad gosig hon är.Ett litet vitaminpiller. Ihelgen är det dragspelsstämma i Hjo. Ska jobba på Kupan, brukar vara massa folk. Ha en skön helg.

2013-08-08 @ 21:24:48
Postat av: Anita

Hej Mariana...Ja gladare unge får man leta efter...det händer mycket nu hon lär sig fort....ja om jag säger att hon är lik mig då skryter jag nog...men antagligen är det en mix mellan mamman och pappan...Kram <3

2013-08-09 @ 07:37:15
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva....ja verkligen ett litet vitaminpiller...man blir så glad av att bara titta på goa ungen...vad kul med dragsspelstämma...de hittar på mycket i lilla Hjo....kupan ska jag besöka nästa gång jag är där...Ha en bra helg ni också..

2013-08-09 @ 07:40:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0