60 ÅR

 
            Det kom ett kort och där står det klart
            och tydligt........60 år......det vet jag ju
            att jag fyller i dag...men ändå......där
            står det ....svart på vitt...att jag är 60 år
            men det är väl bara att konstatera
            fakta....man blir inte yngre.................
 
 
           Det här gänget är med och i kväll ska vi fira
           med lite god mat.......
 
 
             Vi är i Strängnäs och har husbilarna nere
             på ställplatsen vid hamnen.....vi satt ute tills
             efter kl  22 i går kväll.....det var så skönt.....
 
             Nej .....nu vankas det frukost............Ni ska
             ha som jag... en bra dag...........A.............
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Stort GRATTIS fina Anita!!

Du vet ju att det där med åldern är ju bara en siffra och tack & lov är vi inte äldre än vi känner oss.

"Ärtiga Märta" blir aldrig gammal... :)

Ha en underbar 60-årsdag!

Grattiskramar <3 <3

2013-08-10 @ 09:33:05
Postat av: Eva

Å, inte visste jag att det är 60 du fyller. Stort grattis än en gång. Hoppas kusinen passar upp dej ordentligt hela dagen.

2013-08-10 @ 14:37:53
Postat av: Anita

Tack fina Mariana...Dagen blev perfekt...Kram <3

2013-08-11 @ 14:43:52
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Eva.....Du vet ju att 1953 är en bra årgång ...eller hur...Tack för era grattis hälsningar.....jo du kusinen har allt passat upp på mig idag.....det gör han nästan alltid :)

2013-08-11 @ 14:47:04
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0