Tisdag.....

 
       Akupunktur....fick jag i dag
       av sjukgymnasten, för min
       onda rygg......sedan hem
       och laga middag....och nu
       sitter jag här och är lite
       "mosig" i huvudet.....så nu
       kanske Goes förkylning har
       övergott till mig.....Goe har
       fortfarande inget smaksinne
       så honom skulle man ge en
       tallrik med vatten och ett glas
      med vatten...för det är så det
      smakar säger han.....Nu ska
      jag lägga mig och se på halv
      åtta hos mig.....sedan får vi se
      vad det blir av mosigheten i
      huvudet......Ha en bra tisdags-
      kväll.....jag hoppas jag vaknar
      till en fin onsdag........A............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0