Nicer Dicer...???

            GODMORGON........
 
     Usch vilken trälig natt det har varit
     jag kunde inte sova och tankarna
     for kors och tvärs i huvudet, och
     allt blir ju så himla stort, när man
     börjar tänka bekymmer om natten...
 
    Jag skulle vilja köpa mig en sådan
    här Nicer Dicer som de gör så mycket
    reklam för.....men jag vet inte om det
    är något att ha egentligen...det ser
    så lätt ut på reklamen när de fixar en
    salladstallrik på ett kick.....jag avskyr
    kalla grönsaker som kommer direkt
    ur kylskåpet...så därför blir det inte
    så mycket grönsaker i det Sandströmska
    hemmet....men nu jäklar hade jag tänkt
    köpa en sådan här och ta med i husbilen
    för tänk vilka smakrika goda grönsaker
    de har i Italien som man kan äta till
    lunch...Ja det gäller att googla och se
    vad folket tycker.....beslutet ta i morgon
    Nu blir det frukost....en torr macka och
    en kopp kaffe......tänk om man hade
    haft en salladstallrik med kokt ägg och
    lite god skinka med en god olja och
    lite vinäger....mums.........A.................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Jaa Du Anita.. tänk om!!!!

Så tänker man många gånger.
Men Du är allt en riktig "matmor" känns det som, med alla smarriga bilder på mat som Du lägger ut på bloggen.

Jobbigt det där med tankarna på nätterna..
Och typiskt!

Kram <3

2013-04-23 @ 17:37:18
Postat av: Anita

Hej Mariana.....Javisst är det så, tänk om inte om hade varit.....vi är matglada både goe och jag så det blir lite bilder då och då.....nu har jag lovat mig själv att inte ha några svarta tankar för i natt ska jag sova..Kramen...<3

2013-04-23 @ 18:01:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0