Mina prover

                                Godkväll........
1            Idag fick jag mina provresultat från Dr Ingrid
 
         * Hb  B-        ska vara   117-153    och mitt var 146......
         *CRP, B-      ska vara <5      och mitt var 11..............
         *Erytrocyter   ska vara  <10   och mitt var  0..........
         * Glucos         ska vara <3     och mitt var 0........
         *Ketoner        ska vara  <1,5    och mitt var 0........
         * leukocyter   ska vara <10   och mitt var 0............
         *Nitrit var negativt......................
          * PH ska vara ...5-6   och mitt var 6..........
          *protein    ska vara  <0.25  och mitt var 0
          *THS, S    ska vara  0,4-4,0   och mitt var 2,9
          * Tyroxin fritt, s-  ska vara 9,0-19,0  och mitt var 13,5.......
        
          Alla proverna var bra utom sänkan som betyder att
          jag har en inflammation........någonstans.....men jag
          blev glad att övriga prover var bra........A...................

Kommentarer
Postat av: Mariana

Men GRATTIS Ärtiga Märta!!
Du är ju kärnfrisk!

Tänk om jag hade så`na provsvar...


Kram <3

2013-04-18 @ 09:11:43
Postat av: Anita

Hej Mariana....ja visst var det bra..än kan man vara med några år tror jag.....du kan få "låna" mina provsvar om du vill.....Kramen...

2013-04-18 @ 10:11:31
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0