klippning

 
            Ja då vart det fredag igen och en solig
            men blåsig helg väntar......det blir ingen
            husbilsåkning denna helgen för jag är
            fortfarande kanon förkyld och det är
            inget roligt att sitta i en husbil om man
            inte orkar göra något, det blir en lugn
            helg där vi ska gratta Daniel som fyller
            36 år i morgon...Grattis....... 
            Nu på f.m var jag hos Ida och klippte
            mig ....det blev en lite kortare vår
            frisyr....skönt....Nu blir det lite gott
            kaffe...Ha en bra fredag....a......
    
 
            
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hej Rallybruden!

Fortsätt att krya på Dej!
Ha en bra fredag själv.
Kram <3

2013-04-19 @ 11:44:19
Postat av: Anita

Tack Fina Mariana....jag hoppas att det går framåt med tillfrisknadet både för dig och mig...kram...

2013-04-20 @ 23:51:08
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0