Härliga ungar

 
                  Ja då var det lördag igen.......härligt
                  Jag fick ta morgonpromenaden med
                  Ludde i dag eftersom Goe ligger i
                  feber och frossa och är så himla för-
                  kyld....han har en röst som kan tävla
                  med Louis Armstrong....(.hans andra
                  namn är förresten Daniel...Louis alltså)
 
                  I går när jag var ute och gick med Ludde
                  gick vi förbi dagis här på Dammgatan och
                  då  var det 4-5 barn i 5-6 års åldern som vill
                  fråga om Ludde....vad han heter och hur
                  gammal han var.....och just då känner
                  Ludde att han behöver baja, så han sätter
                  sig och gör det, och det tyckte barnen var
                  intressant...så klart......och när Ludde
                  gjort ifrån sig och jag plockat upp, så
                  säger en pojke...behöver du inte torka
                  honom.......nej säger jag det behöver
                  man inte på hundar......åh så skönt
                  säger pojken längtansfullt.....sköna
                  ungar........Ha en bra lördag.....A.....

Kommentarer
Postat av: Mariana

Visst är ungar härliga & spontana!
Ha en bra lördagkväll.. kram <3

2013-04-06 @ 14:55:12
Postat av: Anita

Tack Mariana.....kramen..

2013-04-07 @ 15:08:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0