Halsont

          Vilken jäklar förkylning.........
           det var länge sedan jag
           var såå dålig och däckad
           av en förkylning......fy.......
 
           Jag är skinnflådd från
            tungspetsen och ner till
            bronkerna.....det enda som
            hjälper för att överhuvudet
            taget kunna svälja, är hett te.
            Klockan 05.00 blev den första
            urdrucken och det lär bli många
            under dagens lopp....Det värker
            under halsmandlarna långt ner i
            halsen, och att tala är inte att tänka
            på......ja det var en liten lägesrapport
            från en tidig måndags morgon....A.....
          
        
 

Kommentarer
Postat av: Eva

oj, oj. Stackars dej, nu tycker man det kan räcka med sjukdomar för dej.Hoppas på god bättring snart.

2013-04-15 @ 08:58:42
Postat av: Madde

Nä men vad tråkigt:(.
Du får krya på dig vännen.
Chokladpraliner under en filt i soffan framför tv:n gör gott för kroppen....Sen lite fotmassage av den man håller kär brukar skynda på läkningen kan du hälsa "Goe".

Kraaam Madde

2013-04-15 @ 14:29:26
Postat av: Mariana

Men kära Du, vilket elände!
Nu har Ni fått för Era synder, som man brukar säga.

Hoppas att Lars är så frisk så han orkar ta hand om Dej. Eller också får Ludde göra det.

Många kryapådejkramar.. <3 <3

2013-04-15 @ 22:50:01
Postat av: Anita

Hej Eva....Ja det har varit mycket sjukt nu...men det är lika bra att det kommer på en gång, förhoppningsvis blir vi friska de närmaste åren...

2013-04-16 @ 07:59:09
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Madde...Dessa chokladpraliner skulle smälta av min feber innan jag hunnit stoppa dom i munnen..fotmassagen väntar jag med tills jag blir frisk tror jag..kram ....

2013-04-16 @ 08:01:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Hej Mariana....Jag måste ha syndat ordentligt...för så här sjuk var det länge sedan jag var...fy sjutton...Ludde tycker nog mest synd om mig tror jag ..för jag får många uppfriskande "slick" i ansiktet av honom när jag ligger i min dvala....Kramen...

2013-04-16 @ 08:05:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0