gamla kort

            Jag , Fredric, Daniel och Magnus
            framför Solliden på Öland.....1985..
 
            Efter att ha varit hos sjukgymnasten
            två dagar i sträck, har det släppt så
            pass i ryggen att det går att sitta
            skapligt.......har varit på VC och
            träffade doktor Ingrid som sjukskrev
            mig t.om den 14/4...........har ock-
            så varit på jobbet och lämnat intyg..
            Nu blir det att vila lite...Ha en bra dag...A....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Bra att Du blev sjukskriven!
Kram <3

2013-04-04 @ 22:18:12
Postat av: Anita

Hej Mariana....jag det känns skönt... det blir bättre med vila det känner jag....Kram...

2013-04-05 @ 10:35:13
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0