FY *********************

 
             Här kommer en lägesrapport från
             sjuksängen......som inte går att
             ligga i för länge för då kommer
             det ryggonda som ett brev på
             posten......jag vet inte om jag har
             varit med om en värre förkylning
             det måste ha varit länge sedan i
             så fall...................
 
 
           Jag försöker med allt för att bli frisk...men
           det verkar vara lönlöst.....det är nog bara
           att finna sig i sitt öde.......men jag hoppas
           verkligen på att det dröjer minst 20 år tills
           nästa kommer.........A................................... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0